Co ode mě můžete očekávat?
Setkání
Tržní analýza
Stanovení ceny
Home staging
Prezentace
Propagace
Prohlídka nemovitosti
Administrativa
HOME STAGING
Co je home staging?
Profesionální příprava nemovitosti před prodejem
Home staging neboli profesionální příprava nemovitosti k prodeji je nástroj na podporu prodeje nemovitostí.
Základní úlohou home stagingu je upravit vzhled nemovitosti tak, aby byla přitažlivá pro co největší počet zájemců o koupi.
Home staging neznamená rekonstrukci interiéru. Jedná se o menší úpravy jako je výmalba, úklid osobních věcí, vybavení nábytkem a dekorování, které vyzdvihnou klady nemovitosti.
Home staging je možné použít u nemovitostí v jakémkoliv stavu, ať už se jedná o panelákový byt v původním stavu, byt v novostavbě, starší zástavbě nebo rodinný dům.
Proč využívám home staging?
Každý realitní makléř by měl pro svého zákazníka umět nalézt kupce za předem domluvenou cenu a provést kupujícího a prodávajícího administrativní stránkou prodeje. Jak ale prodávající ví, že makléř udělal vše pro to, aby prodal nemovitost za nejlepší možnou cenu?
Co se při prodeji nemovitosti velmi často opomíjí je samotný produkt, to znamená nemovitost a její vzhled. Ten je zásadní, protože atraktivita nemovitosti významně ovlivňuje její cenu.
A právě home staging pomůže upravit vzhled nemovitosti, a tím pádem zvednou cenu na maximum. A právě proto vzhled nemovitosti, ať je v jakémkoliv stavu, vždy při prodeji řeším.
PROFESIONÁLNÍ FOTOGRAFIE
Ne fotky vyfocené na mobil, ale fotky od profesionálního fotografa vyniknou na realitních serverech a zaujmou pozornost. Na základě fotografií se zájemce rozhoduje, jestli klikne na inzerát a domluví si prohlídku. Proto musí fotografie zářit a mít perfektní kvalitu.
Profesionální fotky interiéru i exteriéru jsou u mě standard jak při prodeji nemovitostí, tak při pronájmu jakéholiv bytu. A i když se jedná o starší nemovitost nebo nemovitost v původním stavu, i taková si zaslouží péči a čistou krásnou fotku.
S fotografem vždy řešíme každý jednotlivý záběr a detail, abychom ukázali z nemovitosti to nejlepší a představili ji v tom nejlepším možném světle.
VIDEOPROHLÍDKY A ZÁBĚRY Z DRONU
Reálné záběry z nemovitosti a zachycení atmosféry nemovitosti i jejího okolí. To jsou výhody videoprohlídky. Navíc si zájemci mohou nemovitost prohlédnout i z pohodlí domova a stovky kilometrů daleko.
Videoprohlídky obsahují i záběry z dronu, které ukazují nemovitost z úplně jiného pohledu a rozproudí pozitivní emoce. A jak víme, emoce prodávají. Mnohonásobně vyšší shlédnutí inzerátů s videoprohlídkou je toho jasným důkazem. Video prostě dokáže divy.
VIZUALIZACE
Zejména u prodeje pozemků a nebo domů/bytů v původním stavu s komplikovanou dispozicí se může hodit fotorealistická vizualizace, která ukáže nemovitost po rekonstrukci a se změněnou dispozicí. Pokud zájemci na prohlídce nemají představivost, mnohdy si nedokáží uvědomit, jaký potenciál nemovitost má a jak krásná a praktická po rekonstrukci může být.
Vizualizací jim dáme konkrétní návrh řešení interiéru a to může zcela změnit pohled na nemovitost a ovlivnit kupující v náš prospěch.
PŮDORYS A POUTAVÝ TEXT
Poutavý text upřesňuje detaily nemovitosti a hlavně vyzdvihuje její klady, které nemusí být zřejmé z fotek. Tím posouvá zájemce v rozhodnutí domluvit si prohlídku. Proto pouhý popis "3KK v OV o CP 68m2 v 2NP" rozhodně nestačí.
Půdorys pak ukazuje praktickou stranu nemovitosti. Zvlášť u dispozičně komplikovaných nemovitostí zájemci už dopředu tuší, do čeho na prohlídku jdou, a nečeká je nepříjemné překvapení a negativní pocit, který na prohlídce rozhodně není žádaný.
Vyhovuje Vám postup, jakým nemovitosti prodávám?